13 Temmuz 2013 Cumartesi

Yeni lezzetler

Dün akşam eşim marketten superfresh sosipop adı verilen diğer bir deyişle çubukta sosislerden getirdi.Merak edenler için daha denemedim dolapta duruyor deneyenler varsa paylaşımda bulunabilirler.


Yurtdışında daha önceden gördüğüm Türkiyeye ne zaman gelir acaba diye düşündüğüm şeyler bir bir gelmeye başladı.Bunlardan bir diğeri ise bundan yıllar önce eşimin kölndeki anuga gıda fuarından bulup tadımlık getirdiği sihirli çubuklar.İlk gördüğümde bunları getirsek süper olur demiştim :) benim o zamanlar getirmeyi düşündüğüm marka da getirmemiş başka bir marka getirmiş çok da iyi yapmış .Çocuklar içerken çok eğlenecekler ;) İşte bunlarda da sihirix ler yani sihirli pipetler sütü sevdirmeyi amaçlayan bu pipetler çilekli,muzlu-çikolatalı ve çikolatalı olarak 3 ayrı tattan oluşuyormuş.Denemenizi tavsiye ederim ben çikolatalıyı denedim bile hüüüüüpppp



Afiyet olsun ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder