15 Temmuz 2013 Pazartesi

So CHIC ;)


Maskeli Baykuş; firmanın amblemi

Şimdi size 2004 yılından itibaren AVM lerde var olmaya başlayarak kendini şık bir biçimde bizlere sunan So CHIC takı ve aksesuar markasından bahsetmek istiyorum.2012 tüketici kalite ödüllü bu marka bir bakıma lüks tüketim olarak adlandırılsada bence bir ihtiyaç .Özellikle gece kıyafetlerinin tamamlayıcısı olan bu gümüş takılar günlük hayatta da takılabilecek çok geniş bir ürün yelpazesine sahip .Ben mağazaya girdiğimde, inanılmaz takı seven biri olarak seçim yapmakta zorlanıyorum açıkçası.20'ye yakın saat markasıyla çalışan ve kendi saat markası olan So CHIC saatlerini de yeni yeni bizlere sunan bu marka, saat sektöründe de gümüş takılardaki şıklığını göstermiş.Gümüş takı denildiğinde akla ilk olarak gelen o klasik görünümlü takı imajını koleksiyonlarıyla yıkmış bulunmakta diye düşünmekteyim.Bakalım sizler ne düşünüyorsunuz.İşte benim beğendiğim So CHIC 2013 yaz koleksiyonundaki takı ve saatler;


 Bir kaç senedir baykuş motifli herşey çok moda, firmada bunu göz önünde bulundurmuş.Yurtdışında baykuş modelini heryerde kullanıyorlar.Baykuş gözlerinin size gelen negatif etkiyi hapsettiğini ve size negatif enerjinin gelmesini engellediği düşünülüyormuş kim düşünüyorsa güzel düşünmüş :).Hayvanları çok seven biri olarak hiç birine kötü anlamlar yüklenilmesi taraftarı değilim zaten. Bu maskeli baykuşları sevdim ;)


Üzerine düşünülmüş bir tasarım ve gerçek bir hikayesi olan bu kolye,küpe takımını gerçekten çok beğendim.Mağazada farklı modelleri de olabilir.İster kolyesiyle takım alın isterseniz tek tek ;)



Pinterest & So CHIC


Renkli saatlere bayıldım özellikle yeşil rengi favorim :)


Turkuaz bu takım ise beyaz ve krem bir elbiseyle mükemmel duracaktır.Tabi farklılık yaratıp kontrast renklerle de kullabilirsiniz.


Gece kıyafetiyle saat takılmasını oldum olası sevmemişimdir.Ama mutlaka takmak istiyorsanız bu model veya bunun gibi modelleri tercih etmenizde fayda var.

Veeee kuru kafa motifli kıyafetleri uzun süre görmek istemiyorum iyi ki bitti ben de çok aldım almadım desem yalan olur:) ama artık almayın lütfen çünkü artık kuru kafa kıyafetlerde değil aksesuarlarda kullanılmaya başlandı.Üzerinizde tek bir aksesuarınızla bu motifi kullanmak daha şık duracaktır.Mesela tek bir saat ;)


Benim en beğendiğim model ise sol tarafta olan siyah ve rose renkli olan saat .Farklı renkleri de var ben beyaz rengini tercih ettim .Yaz kış ayırt etmeden kullanıyorum :)
Yaz gelmişken gelinlerden bahsetmesek olmaz .Takın çıkarın deneyin bakın ve normalde olsa asla takmam asla giymem dediğiniz  hiçbirşeyi o güzel gününüzde üzerinizde bulundurmayın.Kendiniz olmaktan çıkmayın .Rahat olun ve tamamen size ait olan bu partinin tadını çıkarın ;))




Bu zarif modelleri artık nerede bulabileceğinizi biliyorsunuz So CHIC  .

Bir gün değil her gün şık olabilmek adına (not:firmanın sloganı fln değil tamamen bana ait :))))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder