14 Temmuz 2013 Pazar

Kiehl's ürünleri-Deneyelim görelim

Günlerden pazar ve pazar günleri ne yapılır ? bakım yapılır ;) yani ben sizin yerinizde olsam öyle yapardım.Ben de bir sürü tonik,süt,krem alıp bir kenara koyanlardandım.Hep bahaneler üretirdim;bunu sürmesi zor,bu çok yapışkan,yıkaması zahmetli vb.Sanırım anlatacağım bu markayla bu bahanelerime son verdim.Cildimiz için gerekli olan bu işlemleri sizin de sırasıyla yapmanız dileğiyle..
Şimdi sizlere benim de severek kullandığım kiehl's markasını ve bir kaç kullanışlı ürününü tanıtacağım.Kiehl's 1851'de yani bundan tam tamına 162 yıl önce bir eczane olarak Newyork da kurulmuş.Benim bu markayı seçmem de sanırım her zamanki gibi eczanelere olan güvenim yatıyor.
Siz de benim gibi size en yakın kiehl's mağazasına girin ve kendinizi profesyonel mağaza çalışanlarının ellerine bırakın (bana öylesi denk gelmişti:)) Bu arada aşağıdaki ürünlerin fiyatları 49-104 tl arasında değişmekte.Temizlik aşkına başlayalım!

1)Damage-Minimizing Cleanser:Gözenekleri temizlemeye yardımcı olan bu temizleme köpüğü yapışkan bir yapısı olmadığından dolayı benim için uygulaması en kolay ve ferahlatıcı his verenlerden biri oldu.Elinize köpüğü sıkıyorsunuz ve nemli cildinizi bir güzel yıkıyorsunuz.İlk aşama tamam ;)


2)Rare-earth pore refining tonic:Gözenek küçültücü ve parlamayı engelleyici bu tonik yine gerekli malzemelerden bir tanesi.Ben avuçlarıma alıp yıkar gibi direk sürmüyorum çünkü çok ziyan oluyor direk pamuğa döküp öyle siliyorum,bence siz de öyle yapın.Ve ikinci aşama da tamamlandı.


3)Rare-earth pore minimizing lotion:Bu ürün de genişlemiş gözenekleri sıkılaştırmak için üretilmiş bir ürün ben sadece sabahları sürüyorum çünkü akşamları midnight recovery i sürmek bana yeterli gibi geliyor:) Veee bunu da sürerek bana göre 3.aşamamızı da tamamlamış oluyoruz kalan diğer 2 seçeneğimiz gerekli ama ekstra olarak yapacağınız bakımlar desem yanılmış olmam sanırım.


4)Rare-earth pore cleansing masque:Bu kil maskesi normalden yağlıya bütün cilt tipleri için uygun.Maske olduğu için ben 15 günde 1 yapıyorum.Bu gibi şeylerle çok haşır neşir olmayanları da çok zorlamamış oluruz. Yüzünüze yukarıda step by step anlattığım gibi iyice temizledikten sonra ince bir tabaka halinde sürüyorsunuz ve 15 dk beklettikten sonra cildiniz gerilecek daha sonra ılık su ile yıkıyorsunuz.Benim için sonuç yüzümü yıkadıktan sonra mükemmeldi :)) ya sizin ki ? deneyin ve paylaşın.

5)Midnight recovery concentrate :Ve gelelim benim için vazgeçilmez olan kullanıcılar arasında da en çok tercih edilen ürünlerden bir tanesi seçilen bu ürünün kullanışına.İsminden de belli olduğu gibi bu ürünü yüzümüzü temizledikten sonra avuç içimize bir kaç damla damlatıp gece sürüyoruz ve yağlı yapısı sayesinde cildimizi sabaha kadar yeniliyor.
İşte temiz ve aydınlık bir cilde sahip olmanın 5 basit yolu :)) Mutlaka kendi cilt tipinize uygun olanları ve sadece kullanabileceğiniz ürünleri almayı unutmayın.Kolay gelsin,iyi alışverişler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder