12 Temmuz 2013 Cuma

TAK TAKIŞTIR

Blog açmaya karar verip bir kaç hevesli cümle:) yazdıktan sonra okul mezuniyeti sonra evlilikti derken uzun bir ara vermişim tam 4 sene gibi.Bu arada evlenip başka bir şehire
yerleştim,yazılarım arasında yaşadıklarımı da tabi ki kısa kısa paylaşacağım,yok buna söz vermeyeyim ben genelde bir şeyi kısa anlatamadığım için malum herşey hakkında bir fikrimiz var.Eveeettt açıklamamızı da yaptıktan sonra hemen birazcık fikir edinmeye başlayalım ve bugün daha yeni düzenlemesini yaptığım takı kutularıyla konuya hızlı bir giriş yapalım. Herkesin bir takı kutusu veya dolabı olması gerektiğini düşünenlerdenim.Eskiden takı kutuları istediğim ebatlarda ve düzen içinde olmuyordu.Şimdi çoğu mağazada çok güzel takı kutularına rastlamak mümkün. Zara home da bunlardan birisi burda bulunan aynalı takı kutuları hoşuma gittiği için ben de onlardan bir tane edindim ve takılarımı içine özenle dizdim.İçindeki takıları düzenlemek,temizlemek benim için ayrı bir zevk;bir tür terapi :) .Sığmayan takılarınız için ise yine uyguladığım bir fikrim var;şeffaf kapaklı zeytinlik veya kahvaltılıklar.Evet doğru okudunuz ben kullanırken çok rahat ediyorum hem şık duruyor hem de rahatlıkla;şeffaf olduklarından dolayı içinde ne olduğunu görebiliyorum.(3 sene önce Mikasa Moor'dan almıştım)

İşte bu da kendisi;



Şimdi ne yapıyorsunuz dışarı çıkıyorsunuz kesenize uygun bir takı kutusu alıyorsunuz ve o güzelim takıları takıp çıkarttıktan sonra köşeye atmıyorsunuz.Vay efendim bunlar yine karışmış niye karışmış derdini de ortadan kaldırmış oluyorsunuz ;)



İndirim varken kaçırmayın derim!!

Hepinize iyi alışverişler...




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder