10 Mart 2014 Pazartesi

Bu ne dünya kardeşim böyleeeeeee

Blogger dünyasına girmemle çıkmam bir oldu.Yaz dediler yaz dediler kimse okumasa da sen yaz dediler. Ben de öyle dendikçe bir yazamadım bir şeyler oldu bana :) 

Ne zor işmiş blog yazmak yahu ! Hergün o çoluklu çocuklu bloggerlar nasıl hiç atlamadan hergüne yazı yazıyorlar hala çözebilmiş değilim.Sabırlarına ve sorumluluklarına hayran kalmamak elde değil.

Hani buralarda ben yokken bolca paylaşılan Gisele Bündchen'in kızını emzirirken ki fotoğrafı var ya,gözümde o bloggerlar aynen böyle. Herkes çekiştirirken bir yerlerinden,onlar görevini yapmanın bilincindelermiş gibi..


Bir yandan sanki bugün başlayan ve bu hafta bolca konuşulacak olan MBFWİ ( herkes biliyormuş gibi varsaymayalım hemen açıklayayım nam-ı diğer Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul ) için hazırlanıyorlar bir yandan yakasına paçasına yapışan çocuklarına dur oğlum,ver o rujuuuuu,kızım nerde benimmm çantammm,kim benim fotoğrafımı çekecek ?
ben hazırımmmmm !!!! diye bağırıyorlar gibi geliyor.Buradan hepsine selam olsun ;) 
Bu hafta koşturanlara da kolay gelsin...



Bu da maratonun gün be gün çizelgesi buyrun;




Neyse yine de konulara değinmeden duramadım çok büyük konuşmadan da tekrar geldim diyelim, bu da küçük bir tekrar merhaba yazısı olsun ;) sevgiler.. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder